Sabtu, 17 Disember 2011

Panduan PERCUMA buat duit dengan FACEBOOK!!

Dengan facebook pun boleh buat duit? PERCUMA pula tu!! ya, yang ini betul-betul percuma ( baik hati betul owner blog ni semuanya FREE je). Lupakan google Ads., CJ dan lain. Yang ini anda hanya perlu "likes" kan fanpages-fanpage orang atau pertubuhan je. senang kan? Tapi jangan lah pula anda likekan semua yang ada. Ada step yang anda perlu ikut dan anda perlu sertai. 

OK, buat masa sekarang, terdapat 2 program yang utama iaitu  Rycolikes  dan  FanSlave . kedua-dua program ini menawarkan fungsi yang hampir sama. 

Rycolikes menawarkan 1 sen setiap laman yang telah di"like"kan. Mereka juga mempunyai banyak link untuk di like. Sekiranya akaun anda telah mencecah $2.00 anda boleh mendeposit keluar wang anda melalui Paypal. mudahkan?
untuk memulakan program RylcoLikes, sila Klik Sini


FanSlave merupakan satu lagi alternatif untuk anda. Fanslave pula akan mencreditkan wang  anda dalam matawang euro.setiap link yang di like bernilai 3 hingga 10 kredit( 2 credit= 0.01 Euro) . terdapat banyak link di dalam Fanslave, di mana anda juga bole menambah bilangan like kepada fan pages anda.




make-money-234x60
untuk program FanSlave Klik Sini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan